MedWatch

GN-topprodukt hitter hos veteraner

Høreapparatskoncernen GN-Hearing har i november måned øget sin markedsandel markant blandt de amerikanske krigsveteraner i USA. Og det skyldes navnlig debuten for GN’s nye topprodukt, Resound Linx 3D, hos veteranerne.

GN Hearing æder igen markedsandele hos veteraner med nyt topprodukt. | Foto: Ashlee Rezin/AP/POLFOTO/arkiv

De amerikanske krigsveteraner har taget godt imod GN Hearings seneste høreapparatslancering i salgskanalen Veteran Affairs, der står for godt 20 pct. af det samlede amerikanske marked.

I hvert fald har det Ballerup-baserede GN Store Nord med høreapparatsdivisionen GN Hearing i spidsen øget sin markedsandel i den offentlige VA-kanal til 21,6 pct. i november mod 19,5 pct. måneden før.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Ledige job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier