GN-topprodukt hitter hos veteraner

Høreapparatskoncernen GN-Hearing har i november måned øget sin markedsandel markant blandt de amerikanske krigsveteraner i USA. Og det skyldes navnlig debuten for GN’s nye topprodukt, Resound Linx 3D, hos veteranerne.
GN Hearing æder igen markedsandele hos veteraner med nyt topprodukt. | Foto: Ashlee Rezin/AP/POLFOTO/arkiv
GN Hearing æder igen markedsandele hos veteraner med nyt topprodukt. | Foto: Ashlee Rezin/AP/POLFOTO/arkiv

De amerikanske krigsveteraner har taget godt imod GN Hearings seneste høreapparatslancering i salgskanalen Veteran Affairs, der står for godt 20 pct. af det samlede amerikanske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også