Novo-direktør: Vi skal vende udviklingen i USA - men vi får næppe flere penge for supersællert

I medicinalselskabet Novo Nordisk er der begejstring for, at man nu er tættere end nogensinde på at kunne få et afgørende og nyt salgsargument, der skal vende en nedtur i USA til det modsatte.
Foto: Novo Nordisk/PR
Foto: Novo Nordisk/PR
AF BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

Novo Nordisk har præsteret en for selskabet enestående ting, men alligevel er der mørke skyer i horisonten. Det er nemlig langt fra sikkert, at det danske medicinalselskab kan levere så stærkt et comeback på verdens vigtigste medicinmarked, det amerikanske, som investorerne nok går og drømmer om.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også