Indkøbskæmper holder Sanofis forspring til Novo i kort snor

De magtfulde indkøberes priskrigs-planer gør det vanskeligt for Sanofi at udnytte sit forspring over for Novo Nordisk, og medicinalkoncernen er kun lykkes med at få knap tusind Soliqua-recepter afhændet ugentligt. Alligevel varmer analytikerne i stigende grad op til den franske kæmpes milliardmiddel.

NEW YORK - De magtfulde indkøbskæmper i USA sætter igen deres aftryk på diabetesmarkedet. Denne gang er skruetvingen rettet mod Sanofi i den seneste duel om markedsandele for kombinationsprodukter mod type 2 diabetes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også