Novo skærper nyt produkts profil

Novo Nordisk har på den årlige, europæiske diabeteskonference præsenteret data på selskabets kombinationsprodukt Xultophy, som skal differentiere lægemidlet fra verdens bedst sælgende diabetesmiddel.
Foto: Novo Nordisk
Foto: Novo Nordisk

Novo Nordisk er i fuld gang med at sælge sig selv og selskabets produkter til den videnskabelige og medicinske kreds i Europa i disse dage i München.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også