Rebien: Derfor regner vi med prishug i USA

Novo Nordisk forventer lavere priser på det amerikanske marked næste år, fordi priskonkurrencen er blevet hårdere, blandt andet takket være et kommende produkt fra en rival.
Foto: Carsten Bundgaard
Foto: Carsten Bundgaard

Væksten i det altafgørende amerikanske marked var ikke ligefrem prangende i andet kvartal for Novo Nordisk, og den danske medicinalkoncern kan ikke skele til højere priser til næste år til at løfte salget op i et højere niveau.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også