"Hvis vi virkelig gerne ville omsætte for en milliard, kunne vi gøre det i 2016"

Hos Missionpharma handler det ikke kun om at nå "den famøse milliard" i omsætning, men om at gøre det på den rigtige måde. Den fortsatte succes i selskabet skal sikres ved at være mere lokalt til stede i Afrika, fortæller adm. direktør, Kim Ginnerup. Et datterselskab i Zambia er første skridt på vejen.
Foto: Martin Kurt Haglund, Jyllands-Posten
Foto: Martin Kurt Haglund, Jyllands-Posten

Det har været et år over al forventning for det delvist danskejede Missionpharma, der leverer generiske lægemidler og hospitalsudstyr til sundhedsmyndigheder og internationale organisationer primært i Afrika og Asien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også