Lilly har målsætning om 20 nye produkter på 10 år

Amerikanske Eli Lilly har på en investordag løftet sløret for, at selskabets pipeline har potentialet til at kunne sikre selskabet 20 nye lanceringer på ti år.
Foto: Eli Lilly
Foto: Eli Lilly

20 nye produkter lanceret på 10 år fra 2014 til 2023. Det er det potentiale, som Eli Lilly mener, at selskabets pipeline har. Det meddeler den amerikanske medicinalkoncern, der blandt andet konkurrerer med danske Novo Nordisk på diabetesområdet, på en investordag tirsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også