Steen Riisgaard: ”Det interessante er, om der er noget, der bliver hængende”

Hos ALK har man scoret store penge på konkurrentens problemer i første kvartal. Spørgsmålet er, om der er vundet markedsandele på længere sigt, eller om det er koncernens helt store håb, husstøvmidetabletten, der alene skal trække væksten i fremtiden.

Ordsproget ”den enes død, den andens brød” er i den grad blevet understreget her til morgen, efter ALK har aflagt regnskab fra første kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også