Løvens øjne rettet mod nye områder

Leo Pharma er i stigende grad begyndt at fokusere på udviklingen af biologiske lægemidler, og forskningsdirektør Kim Kjøller kan løfte sløret for fremskridt på området, ligesom han peger på sin egen ’diamant’ i selskabets pipeline.

Med købet af Astellas’ dermatologiske portefølje fik Leo Pharma ikke blot et milliardsælgende produkt i form af Protopic og en markant forøgelse af selskabets omsætning på en række markeder. Løven får ifølge topchef Gitte P. Aabo også en tilføjet ekstra dimensioner til selskabets forskning og udvikling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også