Konkurrentpanik er Novo Nordisks største fjende

Novo Nordisk har den stærkeste portefølje af diabetesprodukter, men det er ikke nødvendigvis nok. Går konkurrenterne i panik, kan Novo Nordisk blive tvunget til at ændre strategi.
Foto: PR
Foto: PR
AF BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

Hold priserne høje og bliv ved med at udvikle lægemidler, der reelt er bedre end de eksisterende. Så klarer det hastigt voksende diabetesmarked resten, og milliarder og atter milliarder kan flyde ind i de i forvejen bugnende pengekasser hos verdens største medicinalselskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også