Novo: Forhåbentlig giver nyt middel os en stærkere position

Selv om Novo Nordisk har en række udfordringer i form af blandt andet kannibalisering af eget produkt og hård konkurrence, så skal opfølgeren til selskabets i øjeblikket bedst sælgende produkt kapre markedsandele.
Foto: Jens Lindhe
Foto: Jens Lindhe

Novo Nordisk har taget et stort skridt i retning af at forsvare et af selskabets største produkter. I sidste uge kunne selskabet meddele, at man havde indsendt ansøgning om markedsføringstilladelse til Det Europæiske Lægemiddelagentur, EMA, for selskabets insulinprodukt hurtigerevirkende insulin aspart.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også