”Man skal aldrig være for selvtilfreds. Så går det galt”

Novo Nordisk er fortsat markedsleder med Victoza i USA, og produktet er på vej til at blive selskabets bedst sælgende, men tal for recepter til nye patienter viser en mærkbar nedgang for Novos blockbuster, og presser et diabetesmiddel fra en anden klasse sig på med stærke data. ”Selvfølgelig har nye produkter en impact,” lyder det fra én Novo-direktør.

Victoza er godt på vej til at blive det bedst sælgende produkt i Novo Nordisks portefølje, så derfor bliver trusler mod guldægget behandlet med behørig alvor af selskabets ledelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også