Stærk salgsvækst hos Leo Pharma-rival

Den spanske Leo Pharma-rival Almirall har i 2014 leveret en tocifret salgsvækst, mens bundlinjen bolstres af AstraZenecas køb af den respiratoriske division.
Foto: Almirall / PR
Foto: Almirall / PR

Spanske Almirall, der konkurrerer mod danske Leo Pharma på det dermatologiske område, har haft et salgsmæssigt stærkt år i 2014. Det viser årsregnskabet fra selskabet, som netop er blevet offentliggjort, og som også er stærkt påvirket af én begivenhed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også