Skumprodukt skal være amerikansk løftestang for Leo Pharma

Leo Pharma har netop indsendt ansøgningen til de amerikanske myndigheder for et produkt, selskabet kalder ”det mest effektive psoriasislægemiddel”, man nogensinde har udviklet. Produktet skal være en væsentlig del af selskabets amerikanske strategi.
Foto: Stine Bidstrup
Foto: Stine Bidstrup

Leo Pharma vil nå langt flere patienter på det amerikanske marked, end man gør i dag, og en af måderne man vil opnå det på, er ved at have en palet af produkter, der er tilpasset de forskellige psoriasispatienters forskellige behov.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også