Novo: Vækst skal komme fra markedsandele, ikke pris

Det stadigt stigende pres på sundhedsvæsenerne på en række hovedmarkeder gør bl.a., at Novo Nordisk skal vinde markedsandele for at fastholde væksten.
Foto: Mikkel Berg Pedersen
Foto: Mikkel Berg Pedersen

”Vi har langt flere produktlanceringer fra 2014-2016 end nogensinde før, og der kommer market access og betalernes rolle selvfølgelig til at være i fokus.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også