Milepæle vil føre til ny Topotarget-strategi

Det danske biotekselskab Topotarget kan se tilbage på et år, hvor både driftsresultatet og bundlinjen er væsentligt forbedret. Ny strategi kan snart blive en realitet.
Foto: Topotarget PR
Foto: Topotarget PR

Med en stigende omsætning, faldende underskud og bedre styr på administrationsomkostningerne blev 2013 et år, hvor tingene for alvor begyndte at gå i den rigtige retning for Topotarget. Det fremgår af det netop offentliggjorte årsregnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også