MedWatch

Avis: Novo Nordisk ekspanderer i Sydøstasien

Novo Nordisk har introduceret sit diabetesmiddel Victoza i Bangladesh – et land, hvor antallet af diabetikere stiger alarmerende, skriver den bangladeshiske avis The Daily Star.

Novo Nordisk udvider på det bangladeshiske marked ved at lancere sin type-2-diabetesmiddel Victoza. Det sker på et tidspunkt, hvor landet forventes at boome med diabetikere, skriver den bangladeshiske avis The Daily Star.

”Vores mål med Victoza er at hjælpe personer med type-2-diabetes på bedst mulig vis, hvilket vi kan gøre ved at kontrollere blodsukkerniveauet samt mindske chancen for insulinchok,” sagde Sanjeev Shishoo, vicedirektør i Novo Nordisk i Sydøstasien, ifølge The Daily Star, til lanceringen på Ruposhi Bangla Hotel i Dhaka.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier