Novo Nordisk udsat for satirisk kritik i populært amerikansk tv-show

Novo Nordisk blev udsat for satire i det amerikanske tv-program Saturday Night Live. Programmet drillede Novo Nordisk’s produkt Ozempic, der blev fremstillet som en appetitdæmper under Ramadan.
Foto: Ndz/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Ndz/AP/Ritzau Scanpix

Novo Nordisk er blevet gjort til genstand for morskab i det velkendte amerikanske komedieprogram Saturday Night Live.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også