Kampen om USA fortsætter for ALK: "Dem, der vinder, er dem, der ikke giver op"

Der er stadig langt op til fordums ambitioner om det amerikanske marked for ALK. Allergikoncernen har smidt allergologerne i skraldespanden og fokuserer nu benhårdt på børnelægerne efter en indikationsudvidelse tidligere på året.
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK | Foto: Alk / Pr
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK | Foto: Alk / Pr

Endnu et fuldt regnskabsår er gået for allergikoncernen ALK, og det blev endnu et år, hvor ALK ikke rigtigt har sparket døren fuldt ind til USA. Et marked, som siden 2017 har været ALK’s absolutte hovedfokus. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også