Sanofi hæver salgspotentiale af guldkalv til 98 mia. kr.

Salget af lægemidlet Dupixent, der blandt andet konkurrerer med danske Leo Pharmas middel Adtralza, brager derud af i en sådan grad, at det franske selskab bag, Sanofi, nu hæver sine salgsforventninger til 98 mia. kr.
Foto: Violeta Santos Moura/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Violeta Santos Moura/Reuters/Ritzau Scanpix

Da briten Paul Hudson overtog roret som adm. direktør i det franske medicinalselskab Sanofi tilbage i juni 2019, lød det, at selskabets multiblokbuster Dupixent kunne nå et topsalg på 11 mia. dollar, ca. 74 mia. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også