Pandemi har sparket yderligere gang i digitalisering i ALK

Det verserende udbrud af coronavirus verden over har sat endnu mere fart på allergikoncernen ALKs digitale satsning, som selskabet har investeret et trecifret millionbeløb i. "Digitalt er vi er helt oppe på beatet," lyder det fra den adm. direktør, der har gjort netop digitalisering til et af selskabets fokuspunkter.
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK | Foto: ALK / PR
Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK | Foto: ALK / PR

Digitale apps, online redskaber og sporing af brugeradfærd på nettet er blandt de tiltag, der skal få allergipatienter til at få øjnene op for tabletvacciner fra det danske selskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også