Novo Nordisks salgstropper er klar: "Vi går all-in på Rybelsus og all-in på Ozempic"

Novo Nordisk skruer snart for alvor op for salgsindsatsen for sin diabetespille Rybelsus, men det må ikke gå udover væksten hos det beslægtede produkt Ozempic. I stedet er planen at gå "all-in" på begge to, siger direktør.
Camilla Sylvest, direktør for kommerciel strategi og corporate affairs i Novo Nordisk. | Foto: Novo Nordisk / PR
Camilla Sylvest, direktør for kommerciel strategi og corporate affairs i Novo Nordisk. | Foto: Novo Nordisk / PR

Det var et transformativt øjeblik for Novo Nordisk, da selskabet i september fik godkendt sin diabetespille Rybelsus, men det betyder også, at selskabets salgs- og markedsføringsafdeling nu har en massiv opgave foran sig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også