MedWatch

Eli Lilly opjusterer forventningerne – salget af topprodukt skuffer

Novo-konkurrenten Eli Lilly har aflagt et kvartalsregnskab, der bød på en opjustering af forventningerne til årets overskud, men også et lavere end ventet salg af topproduktet mod diabetes, Trulicity.

Foto: Vincent Kessler / Reuters / Ritzau Scanpix

Den amerikanske Novo-konkurrent Eli Lilly har onsdag aflagt sit regnskab for tredje kvartal, som gav anledning til en lille opjustering af selskabets forventninger til årets overskud.

Omsætningen i kvartalet steg til 5,48 mia. dollar – 36,8 mia. kr. – hvilket var 3 pct. højere end i samme kvartal sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier