Eli Lilly opjusterer forventningerne – salget af topprodukt skuffer

Novo-konkurrenten Eli Lilly har aflagt et kvartalsregnskab, der bød på en opjustering af forventningerne til årets overskud, men også et lavere end ventet salg af topproduktet mod diabetes, Trulicity.
Foto: Vincent Kessler / Reuters / Ritzau Scanpix
Foto: Vincent Kessler / Reuters / Ritzau Scanpix

Den amerikanske Novo-konkurrent Eli Lilly har onsdag aflagt sit regnskab for tredje kvartal, som gav anledning til en lille opjustering af selskabets forventninger til årets overskud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også