Topchef om transformation af ALK: "Skal være mere end blot et allergi-immunterapiselskab"
![Markedet for forbrugerrettede produkter og information er enormt, vurderer Carsten Hellmann, adm. direktør i ALK. | Foto: /Ritzau Scanpix/Niels Ahlmann Olesen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10804851.ece/ALTERNATES/schema-16_9/CarstenHellmann.jpg)
Da allergi- og immunterapiselskabet ALK i december sidste år fremlagde en ny tre-årig vækststrategi, skete det med oprettelsen af en såkaldt consumer care-division, der som en selvstændig enhed - men dog tæt på kerneforretningen – har til formål at fremme digital dialog med allergikere og sikre, at flere gennemfører deres behandling ved at lancere en række støtteværktøjer.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
ALK slår analytikerforventninger og opjusterer en anelse
For abonnenter
ALK-topchef om tabletlancering i USA: "Vi når vores mål"
For abonnenter