ALK-topchefs vej til ny strategi: Drop femårsplaner og luk ledelsen uden for døren

Interview: Et farvel til lange møder og et forbud mod powerpoint er en del af recepten i ALK, når topchef Carsten Hellmann forsøger at bringe allergivirksomheden på rette spor.
Foto: Sanofi
Foto: Sanofi
Sille Wulff Mortensen

Topchef Carsten Hellmanns nye vækststrategi i ALK er ikke kommet til verden på et hjørnekontor. Den er opstået i et war room med energiske ansatte og har krævet et farvel til lange møder og micro management.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også