Seruminstituttet genfinder sine kommercielle ben efter salg

Efter længere tid uden nogen afdeling for forretningsudvikling har Seruminstituttet ansat en tidligere Novo-profil til at varetage den del, og der er rigeligt med projekter, som der kan fyres op under, siger en af forskningslederne.
Foto: Statens Seruminstitut
Foto: Statens Seruminstitut

Mens der i offentligheden stadig foregår et efterspil om frasalget af statens vaccineproduktion, så er de ansatte hos Seruminstituttet ved at have fundet sig til rette under de nye vilkår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også