Sociale medier skaber stadig hovedbrud for ansatte i medicinalindustrien

Nye retningslinjer fra lægemiddelindustriens etiske nævn skal gøre det nemmere for ansatte i medicinalindustrien at færdes på sociale medier. Men retningslinjerne giver stadig anledning til usikkerhed, mener advokatfirma.
Foto: Colorbox
Foto: Colorbox

Balancen mellem ulovlig reklame og tilladte opdateringer og delinger på sociale medier som Facebook og Linkedin er hårfin, når ansatte i medicinalindustrien sætter sig til tasterne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også