Hollandske besparelser kræver nøje tilrettelagt strategi for DK-firmaer

Har din virksomhed mod på at trænge ind på det hollandske marked – eller måske bide sig fast på markedet? Store besparelser og regeringens ønske om et mere transparent sundhedssystem bør man tage højde for, når strategien lægges.
AF MICHAEL NØRREGAARD, Eksportrådgiver på ambassaden i Haag

Danske virksomheder med fokus på innovative produkter og løsninger, der kan medvirke til effektivisering af arbejdsgange inden for sundhedssektoren, kan med fordel satse på den hollandske sundhedssektor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også