Novo Nordisk tæt på at indhente Lego som Danmarks mest værdifulde varemærke

Novo Nordisk kan i 2025 gå hen at overhale Lego som landets mest værdifulde brand, forudser konsulenthus.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Novo Nordisk reducerer afstanden til legetøjsproducenten Lego i kampen om at være Danmarks mest værdifulde varemærke, skriver Jyllands-Posten. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også