DI ønsker styrket diplomatisk life science-fokus: ”Det er en legitimitet, man ikke kan betale sig fra”

Blåstemplinger fra danske diplomater kan give unik tyngde, når danske sundhedsvirksomheder skal slå døren ind til nye markeder, vurderer DI. Det kræver dog en ”faglig dialog” for ikke at give bagslag.
(ILLUSTRATION / ARKIV) Særligt otte markeder er ifølge DI Life Science særligt lovende for danske life science-virksomheder netop nu - men der er behov for hjælp fra den danske diplomattjeneste, lyder opfordringen. | Foto: Saniona / Pr
(ILLUSTRATION / ARKIV) Særligt otte markeder er ifølge DI Life Science særligt lovende for danske life science-virksomheder netop nu - men der er behov for hjælp fra den danske diplomattjeneste, lyder opfordringen. | Foto: Saniona / Pr

BRUXELLES – Der er ikke blot for syns skyld, når life science-branchen efterlyser nye diplomatiske muskler for at fremme salget af danske sundhedsløsninger på den internationale scene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også