Krisens købmænd booster kerneforretningen: "Man skal ikke skifte hest midt i vadestedet"

Mundbind, sprit og handsker har været i højere kurs, end de er i dag. Nu vender en række af de danske leverandører af værnemidler fokus mod den tidligere kerneforretning, hvor pengene tjent på coronakrisen skal være med til at give vokseværk.
Foto: Emil Agerskov
Foto: Emil Agerskov
JOAKIM BØJGAARD FRANDSEN & KRESTEN ANDERSEN

En ”one time experience” lakker efterhånden mod enden for en række af de virksomheder, der de seneste to år har været med til at forsyne danskerne med alt fra sprithandsker til analyse af coronatest under coronakrisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også