GN-topchef: Der er rum for forbedringer i alle tre divisioner

For høreapparater-divisionen skal GN især fokusere på at skabe vækst i markedet for høreapparater i håndkøb i USA.
GN er ifølge adm. direktør Peter Karlstromer godt tilbage på alle tre hovedmarkeder efter sidste års sammenlægning. | Foto: Lars Krabbe
GN er ifølge adm. direktør Peter Karlstromer godt tilbage på alle tre hovedmarkeder efter sidste års sammenlægning. | Foto: Lars Krabbe
af MARKETWIRE ‎

GN mener at være kommet godt tilbage på sporet på alle de tre hovedmarkeder, som selskabet er aktive på efter sidste års sammenlægning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også