Store ændringer i Costco har løftet Demants volumen betydeligt

Et farvel til Sonovas Phonak-brand hos supermarkedskæden Costco har klart kunnet mærkes på antallet af solgte Demant-apparater.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
af MARKETWIRE ‎

Et stop for salget af private label-brandet Kirkland Signature hos supermarkedskæden Costco og siden et farvel til Sonovas Phonak-brand samme sted har skabt god plads til de resterende aktører i salgskanalen – WS Audiologys Rexton, GN’s Jabra og Demants Philips Hearlink.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også