Sonova vil gerne tilbage i folden hos Costco - men formentlig ikke med Phonak-brand

Sonova har selv peget på tabet af Costco-forretningen som en årsag til lavere vækst.
Foto: Arnd Wiegmann/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Arnd Wiegmann/Reuters/Ritzau Scanpix
AF MARKETWIRE

Verdens største høreapparatproducent, schweiziske Sonova, forsvandt sidste år helt fra hylderne hos den amerikanske supermarkedskæde Costco, som i slutningen af september stoppede salget af sit private label-brand, Kirkland Signature, der ifølge MarketWires oplysninger blev leveret af Sonova.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også