Amerikansk Oticon-chef: Markedet har ikke ændret sig trods år med uro

”Høreapparatmarkedet er meget modstandsdygtigt, og vi har en meget stærk audiologisk infrastruktur,” lyder det Gary Rosenblum, der er chef for Demants primære brand, Oticon, i USA.
Foto: Gary Rosenblum
Foto: Gary Rosenblum
af marketwire

Coronapandemien og en nu lang periode med skyhøj inflation, massive renteløft og rekordlav forbrugertillid har vendt op og ned på mange ting, men ikke på det amerikanske høreapparatmarked, der er verdens største enkeltmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også