Gitte Aabo er godt tilfreds med at have GN's Jabra-brand hos Costco

GN Hearings adm. direktør Gitte Pugholm Aabo ser, at selskabet har en stærk position i det brandede segment hos den amerikanske supermarkedskæde Costco.
GN Hearings adm. direktør Gitte Pugholm Aabo. | Foto: GN Hearing / PR
GN Hearings adm. direktør Gitte Pugholm Aabo. | Foto: GN Hearing / PR
af marketwire

Efter at den amerikanske supermarkedskæde Costco for nylig har stoppet salget af sit private label-brand, Kirkland Signature, inden for høreapparater, er der opstået store spekulationer om, hvorvidt Costco lige nu er på jagt efter en eventuel anden leverandør til den næste generation - Kirkland Signature 11.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også