Salget styrtdykker i problemfyldt kvartal for amerikansk høreselskab

Eargo har andet kvartal set salget af falde til knap en tredjedel af niveauet sidste år. Adm. direktør Christian Gormsen beskriver kvartalet som en overgangsperiode.
Foto: Eargo / PR
Foto: Eargo / PR

Høreselskabet Eargo, der søger at udfordre de etablerede spillere på markedet for høreapparater ved at sælge øreproplignende høreapparater udenom klinikker og hørecentre, kan se tilbage på tre begivenhedsrige måneder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også