Coronaerfaringer skal give Demant succes med virtuel lancering af nyt topprodukt

Det er ikke optimalt for hørekoncernen Demant, at lanceringen af selskabets nye flagskibsprodukt falder i halen på den største krise i industriens historie. Men erfaringer fra de seneste ni måneder i corona-beredskab får topchef Søren Nielsen til at nære tiltro til, at lanceringen bliver en succes.
Søren Nielsen, adm. direktør for Demant. | Foto: Niels Hougaard/ERH
Søren Nielsen, adm. direktør for Demant. | Foto: Niels Hougaard/ERH
af albert rønning-andersson

Hørekoncernen Demant har siden marts, hvor corona-krisen for alvor satte ind, været igennem en markant omstillingsproces, hvor stort set alle arbejdsgange i C25-selskabet er blevet indstillet til en ny normal, hvor virtuelle arbejdsgange er blevet normen snarere end fysiske møder og ansigt-til-ansigt-interaktioner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også