Coloplast-topchef: Det digitale Danmark har vist sin værdi under corona

Coronakrisen har sat fokus på værdien af stærkt digitaliserede samfund. Endnu bedre digitale muligheder vil give danskerne flere sunde og aktive leveår og samtidig være en rigtig god forretning for life science-industrien, siger Kristian Villumsen, der er adm. direktør i Coloplast.
Foto: Stine Bidstrup/ERH
Foto: Stine Bidstrup/ERH

En sideeffekt ved coronapandemien er, at den som fremkaldervæske på verdenskortet har blotlagt det digitale styrkeforhold mellem verdens lande.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også