Leo Pharma reducerer antallet af kommercielle afdelinger

I et forsøg på at gøre sin organisation mere simpel og konkurrencedygtig sammenlægger dermatologiselskabet Leo Pharma en del af sine kommercielle afdelinger på internationalt plan.
Forskningsdirektør i Leo Pharma Jörg Möller har tidligere skåret i F&U-afdelingen som led i virksomhedens strategi, og nu bliver de internationale salgsafdelinger sammenlagt. | Foto: MAGNUS MØLLER
Forskningsdirektør i Leo Pharma Jörg Möller har tidligere skåret i F&U-afdelingen som led i virksomhedens strategi, og nu bliver de internationale salgsafdelinger sammenlagt. | Foto: MAGNUS MØLLER

Der har været møde rundt om globussen hos Leo Pharma, hvor man fremover lægger en del af sine internationale salgsafdelinger sammen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også