“We’ll be a meaningful player, even in the lung market"

US-based pharma group Bristol-Myers Squibb has come under pressure in the field of immuno-oncology, but the company’s CFO believes they are still in a strong position, also in the all-important lung cancer niche. He is open to looking at external innovation in one particular area.
Foto: /Ritzau/AP/Mel Evans/
Foto: /Ritzau/AP/Mel Evans/
BY MARTIN HAVTORN PETERSEN

“Bristol-Myers Squibb is in interesting times where we find ourselves in a very competitive second-line lung market. The first-line lung market continues to evolve with competitive dynamics there.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også