Rebien: Here's why we expect a price fight in the US

Novo Nordisk expects to see significant pressure on prices in the US in the coming year due to increased competition, not least from a new product launch from one of its rivals.
Foto: Carsten Bundgaard
Foto: Carsten Bundgaard
BY STEFAN SINGH KAILAY

Growth on the crucial US market was anything but impressive in Novo Nordisk’s second quarter, and the Danish drug group will not be able to rely on higher price to lift it sales next year.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også