GN takes number two spot in the US

Denmark’s GN Resound has once again conquered market shares in the US public channel Veterans Affairs. The hearing aid manufacturer has thus knocked the former second-place finisher out of the way to and now holds the number two spot in the key sales channel.
Foto: GN Store Nord/PR
Foto: GN Store Nord/PR
BY LONNI LYNGE

No more than a week ago, GN Resound CEO Anders Hedegaard told MedWatch that the company was ready to conquer the second-best spot in the key public Veteran Affairs (VA) channel in the US.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også