ALK CEO looks to the allergy products of the future

2014 was a strong year for the Danish allergy group ALK, says CEO Jens Bager. A partnership in Russia with a US-based drug giant should pave the way for new long-term opportunities.
Foto: Carsten Bundgaard
Foto: Carsten Bundgaard
BY BENJAMIN WERNER CHRISTENSEN

With record revenue and the best operating result in the history of the company, 2014 proved to be a great year for the Danish allergy group ALK. CEO Jens Bager is naturally very pleased with the year gone by and especially points to the operating result, which landed on DKK 273 million.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også