Genmab: New deal shows our commercial aim

Following the reinforcement of the company’s financial foundation, Genmab’s CEO will now implement a much more commercial mindset in all aspects of drug development and the company will possibly begin to market drugs on its own.
Foto: Carsten Bundgaard
Foto: Carsten Bundgaard
BY STEFAN SINGH KAILAY

Genmab’s chief executive, Jan van de Winkel, is thrilled with the partnership the company struck with US-based Seattle Genetics last week, not least because of what the deal exemplifies – but more about that later.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også