Veloxis chief on doubled revenue: It's become easier for us to sell

A long-awaited label expansion has made it easier for Veloxis to sell its product, but the impact will not truly manifest before a later time, says the company's CEO following an interim report showing a 96 percent growth in sales.
Craig Collard, CEO at Veloxis. | Foto: Veloxis
Craig Collard, CEO at Veloxis. | Foto: Veloxis

Veloxis managed to double its Q1 revenue relative to the same period last year, which pleases the company's Chief Executive Craig Collard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også