Novo Nordisk bets on digital health: "We experience a great demand"

With the announcement of new products and partnerships, Novo Nordisk reveals bits of the plans for the its entry into the digital health market.
Foto: Ritzau Scanpix/Søren Bidstrup
Foto: Ritzau Scanpix/Søren Bidstrup

Denmark's largest drug group, Novo Nordisk, has an eye for the digital health market and signed several partnership deals to bring new intelligent solutions to its customers.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også