Leo-direktør: Opkøb har givet kinesisk førertrøje

JULESERIE: Leo Pharmas kommunikations- og HR-direktør hæfter sig særligt ved én lægemiddelgodkendelse i året, der er gået, som ligger uden for Løvens område, og så glæder hun sig over hurtige resultater fra et milliardopkøb, ligesom der er et lønligt Brexit-relateret håb.

MedWatch har spurgt en række aktører inden for life science-branchen om året, der gik. De store overraskelser, de store nedture, de største begivenheder, set med branchens egne øjne. Denne gang er det Mette Vestergaard, kommunikations- og HR-direktør i Leo Pharma, som har fået mulighed for at fortælle.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også