Analytiker efter EUHA: Kommercielle eksekveringsevner afgør slaget

De teknologiske forskelle mellem høreapparater er blevet stadig mindre. Kommer en producent med noget nyt, følger konkurrenterne lynhurtigt efter. Derfor bliver evnen til at sælge sig selv over for kunder og slutbrugere stadig vigtigere, vurderer analytiker, der sammen med MedWatch her gør status for den årlige messe hos den europæiske brancheforening for audiologer, EUHA.
Den årlige messe hos den europæiske brancheforening for audiologer, EUHA, løb af stablen onsdag til fredag i Nürnberg, Tyskland. | Foto: Albert Rønning-Andersson/MedWatch
Den årlige messe hos den europæiske brancheforening for audiologer, EUHA, løb af stablen onsdag til fredag i Nürnberg, Tyskland. | Foto: Albert Rønning-Andersson/MedWatch

På trods af hyppige produktlanceringer, nytænkning og innovation ligner høreapparater i dag hinanden, om ikke til forveksling så et godt stykke derhenad.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også