MedWatch

GN-direktør: At være først er kernen i vores DNA

Den danske høreapparatkoncern GN Hearing har været først med en række nye innovationer. Og det er en helt bevidst strategi, siger selskabets adm. direktør. For kunderne orienterer sig efter de nyeste features på markedet. Image er blevet et stadig vigtigere parameter, mener analytiker.

Foto: Albert Rønning Andersson

NÜRNBERG

Høreapparatssektoren er om nogen drevet af hyppige produkt- og platformsinnovationer. Markedet for høreapparater er, om ikke stationært, så kun snævert voksende - 4-6 pct. om året på globalt plan målt på volumen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MedWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MedWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Latest news

Seneste nyt fra Watch Medier