GN-direktør: At være først er kernen i vores DNA

Den danske høreapparatkoncern GN Hearing har været først med en række nye innovationer. Og det er en helt bevidst strategi, siger selskabets adm. direktør. For kunderne orienterer sig efter de nyeste features på markedet. Image er blevet et stadig vigtigere parameter, mener analytiker.
Foto: Albert Rønning Andersson
Foto: Albert Rønning Andersson

NÜRNBERG

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også